Advanced Nutrition Products

Familjen

 

Avslutade lördagen på Restaurang Familjen. HRM. Var det bra eller dåligt? Jag vet inte, det var så himla konstiga kombinationer; kycklinghjärta, rökta räkskal, friterad märg. Jag älskar mat men detta var lite too weird, som om någon överträffat sig själv liksom. Betyg 3/5. (kanske mest för att personalen var så trevlig!). MEN! Det var mycket protein och lite carbs på menyn! Jag är i alla fall så mätt nu att jag mår illa så nu ska jag gå och lägga mig!

Kommentera

