Advanced Nutrition Products

Meat project

Känns som att en helt ny värld har öppnat sig sedan jag började äta kött. Svårt att välja bland alla pålägg. MEN har hittat en skinka som inte smakar gris. Sjukt mycket röksmak – sjukt gött.

24 g protein
0,4 g kolhydrater
1,8 g fett

Ska jag vara ärlig så börjar det nog kännas lite bättre i kroppen efter att jag började äta kött. Inte lika sleten efter all träning utan liksom starkare på något sätt och jag har definitivt inte järnbrist längre. Dessutom är jag inte alls lika sugen på socker, har ingen aning om ifall detta hänger ihop men det hade inte förvånat mig. Nu är det ju alldeles för tidigt att säga om detta projekt har gett något resultat, är ju 4 månader kvar…

Kommentera

