Advanced Nutrition Products

Stel

Så här ska det helst se ut på gymmet – folktomt!

Tog ett joggingpass med lillsyrran och tänkte att äh, träningsvärken lägger ju sig efter ett tag när man har börjat springa. Kändes som om jag hade världens stelaste ben, ett under att jag tog mig runt hela varvet. Dessutom körde vi lite olika varianter av lunges och upphopp. Jag blev jätteflamsig när vi började köra upphoppen, fick ju extremt ont i benen. Sista biten innan mål var jag tvungen att gå. Men nu känns det bra!

Axlar – 30 min crosstrainer – löpning blev det idag… Fast dagen är ju inte slut än 🙂

Kommentera

