Advanced Nutrition Products

SELF Active Marin Omega-3

Good Morning!

Vi har kampanj på en av mina favoriter den här veckan; SELF Active Marin Omega-3. Jag tar omega-3 varje dag (får lite lätt panik om jag kommer på att jag har glömt). Det är ju ingen hemlighet att jag gillar produkterna från SELF och inte heller omega-3 så detta är en produkt som jag VERKLIGEN kan rekommendera.

Active Marin Omega-3 är en naturlig fiskolja innehållande omega-3-fettsyrorna EPA och DHA nödvändig för kroppens balans.

Ett dagligt tillskott av Active Marin Omega-3 för ett hälsosamt aktivt liv.

Rik på nyttiga fettsyror, EPA och DHA
Viktigt för immunförsvaret
Ökad förbränningen av kroppsfett

Essentiella fettsyror

För kroppen livsnödvändiga fettsyror från fiskolja. De hälsobringande egenskaperna av fiskolja kommer från två fettsyror – DHA och EPA. Understödjer musklerna, hjärnan och det mentala välbefinnandet. Om äter dåligt med fet fisk eller om du tränar hårt och håller en strikt diet kan ett lågt eller  inget intag av fiskolja vara en begränsad faktor för dina mål.

149:- (ord. pris 219:-) hos Fitnesspolaren.

Kommentera

