Advanced Nutrition Products

Aktiv vila

Mycket vila på gymmet idag

Har kommit fram till att det verkligen underlättar om man kan andas ordentligt när man tränar 🙂 Blev nästan aktiv vila-träning idag. Så fort jag böjer mig ner måste jag hålla andan för det hugger liksom till i bröstkorgen, tror det är någon typ av överansträngning. Gööööööööött. NOT.

Benpress (en av de få maskiner som jag tycker är ok)
Benspark (en av de få maskiner som jag tycker är ok)
Lunges
Knäböj på Bosu
Enbensknäböj på Bosu

+ plankan eftersom det var den enda magövningen som inte gjorde ont.

Som jag sagt förut, att träna när man har ont någonstans och inte riktigt vet vad det beror på är inget jag uppmuntrar till… Jag måste ju ha min fix så jag tränar ändå. Jag vill verkligen ut och springa ikväll nu när det är så fint väder ute och borde be någon låsa in mig i lägenheten!

Kommentera

