Advanced Nutrition Products

Backträning

Igår tränade jag utan PWO och kan erkänna att det kändes av direkt, vill inte heller bli superberoende men visst är det en jäkla skillnad. Kan fokusera och maxa på ett helt annat sätt. Många påstår att de blir illamående eller att magen pajar totalt av PWO men då tror jag att man måste vara extremt känslig. Jag har inte känt av något av detta alls. MEN! 2 gånger har jag faktiskt fått lite huvudvärk någon timma efter att jag har tränat klart (väldigt, väldigt lite, men ändå). Jag var inställd på att min kropp skulle reagera riktigt negativt på PWO eftersom mitt ephedrineexperiment för en massa år sedan slutade på sjukhus med totalt kaos och hjärtklappning i flera dagar men det var ju tur att det inte blev så 😉

Jag har inte hittat någon PWO-favorit än och kommer att prova SELF’s koffeinfria Power Performance nästa gång.

Idag blir det backträning med lillasyster och ett ryggpass.

Kommentera

