Advanced Nutrition Products

Bryt ner, bygg upp

Är helt slut! Körde den där ass-workouten som jag tipsade om imorse, avslutade med 30 min på crosstrainern och kände mig verkligen död efteråt. EXAKT som det ska vara!!! Självklart ska man lyssna på kroppen och inte ta ut sig om man märker att kroppen inte pallar (t.ex. vid sjukdom, för lite sömn osv) men herregud, jag ser ju folk på gymmet som kör den här typen av softpass varje gång. Nu är det ju omöjligt för mig att veta vad de har för mål med sin träning men jag tränar i alla fall för att se resultat och förbättring. Ska man bygga muskler så måste ju musklerna överbelastas och brytas ner för att kunna byggas upp och denna återhämtning görs under vila (något som jag inte är bra på!)…

Kommentera

