Advanced Nutrition Products

SXSW

För ett år sedan var jag i Austin under festivalen SXSW. Cool stad, cool festival, coola människor. Till och med jag var lite tipsy asså… Jag kan verkligen rekommendera Austin som resmål. Folk är hälsosamma (vilket inte är jättevanligt i USA, NY räknas inte…), snygga, trevliga och japp, lite weird 😉 Whole Foods Market kommer härifrån och det är grönt i hela staden fastän det är runt 40 grader. Amazing. Parker och källor som Barton Springs finns mitt i smeten och varenda invånare verkar jogga längs med floden på helgerna. Som icke-city girl tyckte jag ändå att Austin var nice!

Spelar ingen roll om du är musik(fest)intresserad, shoppingfreak eller träningsnörd, här finns det mesta. GO!

Kommentera

