Advanced Nutrition Products

Dagens axelövningar

Matchar i alla fall min SmartShake och det är ju huvudsaken 😉

Somnade innan 22 igår så har varit vaken sedan 05, kan känna att det är dags för kaffe nu! Längtar tills det är ljust så där supertidigt på morgonen så att morgonpromenaderna blir lite mysigare. Axelpasset (med 30 min på crosstrainer of course…) blev superduperbra – gött. Har jag inte träningsvärk imorgon måste ju något ha gått helt snett…

Militärpress
Hantelpress (alternating)
Axellyft framåt (hantlar eller viktskiva)
Hantellyft åt sidan
Cable face pull

Fick hämtat mina nya joggingskor idag, nu har jag ju bara testat dem inomhus än så länge, men damn vad sköna de är. Fick dock en färgchock – chockrosa, VERKLIGEN chockrosa. Jag har storlek 38 på alla mina andra joggingskor från Asics så beställde givetvis ett par 38’or nu också men de känns faktiskt lite mindre… Frågan är om man skulle ta ett halvnummer större?

Kommentera

