Advanced Nutrition Products

Powerwalk

Avslutade dagen med en timmas powerwalk. Superhärligt att vara utomhus nu, fast skulle ju helst vilja att det var runt 30 grader så klart! Jag känner ju jämt att jag vill ut på landet när det är sol, fika vid havet och sådant mysigt 🙂 Får se om det kanske blir ok väder till helgen…

Jag har egentligen inget emot att powerwalka sådana här dagar när vädret är nice men annars är det lite småsegt, det går inte undan liksom och jag får banne mig mer ont i knät av att promenera fort än att jogga både långsamt och snabbt. Väldigt konstigt. Börjar nästan undra om det är jag som går på något onormalt sätt… Många påstår ju att promenader är det enda rätta om man vill shape up, jag har ju faktiskt testat och kan säga att nej, det funkade inte för mig i alla fall. Funkar ju dock definitivt om man går från att ha en totalt stillasittande livsstil med fel typ av mat och no exercise. Jag måste upp i ett lite högre tempo för att det ska hända något. Gäller samma för er eller är jag onormal här också?! 😉

Kommentera

