Advanced Nutrition Products

I LOVE FOOD

Har vääääldigt mycket träningsvärk, backträning is the shit! Rygg – crosstrainer – powerwalk ska jag hinna med idag. Det tar lång tid innan min kropp svarar på träning och dessutom är disciplin inte min starka sida – I LOVE FOOD. Jag älskar mina cappuccinos, choklad, Häagen-Dazs, bröd, ost etc… Men det är så himla onödigt att förstöra allt arbete man lägger ner på träning med att möla i sig 3 croissants istället för en proteinshake. Jag kan verkligen inte äta EN croissant, jag måste möla i mig. Därför måste jag välja bort all crap för jag kan inte kontrollera mig själv haha. En chokladbit blir lätt 5 och då är det så mycket enklare att inte ens börja. Håller mig hellre till en dag i veckan där man passar på att äta det man är sugen på (vilket oftast inte är något superonyttigt eftersom kroppen behöver annat än godis och kakor…).

Kommentera

