Advanced Nutrition Products

Get a life!

Äntligen kan man gömma sig bakom solglasögon igen! Promenerade till gymmet imorse och körde rygg. HELT DÖD kände jag mig efter gårdagens maxning. Vaknade till av kombinationen av sol och Rage Nitro. Var på väldigt bra humör tills jag började läsa den här debatten om någon j*vla hårig armhåla under Melodifestivalen som nu orsakat ramaskri i media. GET A F* LIFE. Totalt ointressant och jag förstår inte hur man kan lägga ner energi på detta när det pågår en hel del annat i världen… Visst, hår är inget för mig men vad andra gör skiter jag fullständigt i. Är det inte detta som vi i Sverige hela tiden pratar om; hur viktigt det är att få vara sig själv?!

Kommentera

