Advanced Nutrition Products

Fairing Rage Nitro – perfekt dos

I mina hörlurar idag: Mötley Crüe.

Ok. Jag tror att jag har hittat den perfekta dosen på Rage Nitro för mig. Tog 3 skopor och shit vad jag har maxat på gymmet. Bästa benpasset på länge. Mycket fokus på framsida idag. Avslutade med en halvtimma på crosstrainern igen (trodde nästan jag skulle dö när jag var klar) då jag som sagt känner att jag faktiskt behöver bränna lite extra. Den känslan är INTE go!

Först trodde jag faktiskt inte att jag skulle kunna rekommendera den här PWO’n, jag är alltid skeptisk först, vill verkligen prova, dosera och liksom känna mig fram haha. Men den är faktiskt bra, inte perfekt dock. En svag 4/5. Smaken är inte toppen men jag är ju kräsen som f*n också. Tycker absolut att ni ska testa den. (Glöm inte rabatten fpblogg).

299:- (ord. pris 525:-).

Kommentera

