Advanced Nutrition Products

Träningsflow

Pillercocktail till frukosten 🙂

Jamen vad nice, det är ju sol ute idag! Kommer att bli en perfekt ridtur i skogen i eftermiddag och en befrielse att inte behöva ha på sig överdragsbyxor, vinterridstövlar och tumridvantar. Dessutom såg jag så himla mycket snyggt på Eurohorse för några helger sedan så nu vill jag ha vår på riktigt!!! Ska dock hinna med ett axelpass först och vinka av D på stationen.

Maxar verkligen träningen den här helgen och det känns SÅ bra. Man kommer typ in i ett träningsflow och då gäller det ju att stanna där. Hrm… man frågar ju sig om energin delvis kommer från att jag äter kött nu? Känner mig inte alls lika seg som förut, shit, måste ha haft brist på mycket nu när jag tänker efter.

Kommentera

