Advanced Nutrition Products

Dagens produkt: SELF Betasol

Detta är en produkt som jag VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN kan rekommendera till alla som vill bli lite extra bruna och fräscha till sommaren. Min hy är ju inte gjord för solen (likblek + fräkning + rödhårig) MEN de år jag har ätit betakaroten har jag inte bränt mig (som en kräfta alltså) en enda gång. Folk kom till och med fram och frågade var jag hade åkt på semester… very funny med tanke på att jag då åkte endast mellan London och Göteborg (=mest regn). Jag fick faktiskt en svinsnygg gyllenbrun färg och kände mig väldigt fräsch, man får liksom lite mer lyster också.

Betakaroten är ett av de naturliga färgämnen som finns i grönsaker och frukter. Formulan innehåller högkoncentrerad betakaroten och fruktextrakt som håller försvaret mot de fria radikalerna i topp. Stress, modern livsstil och rökig miljö sätter sina spår i huden.

SELF Betasol innehåller antioxidanter som fungerar som ett skydd mot hudens celler inifrån. Betakaroten understödjer hudens gulbruna nyans under solen.

Just nu 169:- hos Fitnesspolaren.

Kommentera

