Advanced Nutrition Products

Rage Nitro andra försöket

What a day! Fick med mig Jr till gymmet som tränar inför Göteborgsvarvet! You go girl!

Jag fick till ett superbenpass idag. Ökade dosen på Rage Nitro MEN tror jag kan öka ännu mer imorgon. Även om jag tog betydligt mer än igår uteblev stickningarna men energi fick jag i alla fall! Den kanske inte är så himla dålig ändå?! Vi får se.

Raka marklyft
Sumo Squats
Reverse hip raises på pilatesboll
Hip raises på bosu
Lunges

Körde även 40 min på crosstrainern så någon effekt måste PWO’n haft. Blev fika med Jr och Mangi efter passet, även Mangi har börjat träna seriöst nu och det är jättekul tycker jag! Väldigt roligt när man får ge lite träningsråd också och det är ju alltid gött när folk inser hur mycket bättre de mår när de rör på sig. Ska försöka få med mig honom ut på powerwalks i Skatås så jag slipper gå själv 😉

I mina hörlurar: allt från Garbage till NERD och Sam Adams.

Kommentera

