Advanced Nutrition Products

Flashback

Ibland när jag vaknar på morgonen kan jag känna att jag vill träna hela dagen, eller i alla fall aktivera mig. Är ingen city girl egentligen så kan verkligen längta till landet också, typ till en bondgård med djur (=hästar). I veckan fick jag en liten flashback som påminde mig om hur j*vla glad jag är för att jag kan ha den livsstilen jag har och att D inte ligger på soffan, äter chips, dricker öl, är bakis, kollar på fotboll och klagar på att jag tränar hela tiden och aldrig är full (!). Jag är absolut medveten om att många som inte tränar och kanske är totalt ointresserade av träning/hälsa tycker att jag är förj*vla tråkig. Herregud, det bjuder jag på. Man väljer ju själv hur man vill leva och jag attraheras inte av en ohälsosam livsstil, kanske för att jag 1. har varit ohälsosam 2. har fått ta del av den livsstilen när man själv inte längre hade det intresset 3. verkligen inte kan se mig själv som en del av den längre. Andra får gärna leva så, no problem, jag vet bara att det inte är för mig! ANYWAY, vi på Fitnesspolaren hoppas att ni får en superbra helg!

Har typ roligare här än på krogen!

Här har jag också roligare…!

Här med…!

Och här…!

Och verkligen här…!

….men inte här! Detta var dock över 4 år sedan och det är 3 j*vligt goa människor på fotot OCH jag hade kul då! Men hade inte pallat den mängden alkohol idag och hade nog inte haft lika kul nu! Eller?! 😉

Kommentera

