Advanced Nutrition Products

Recension: Fairing Rage Nitro

I min SmartShake: Fairing Rage Nitro har en mycket stark uppiggande effekt. Rage Nitro har även en positiv effekt på den mentala fokusen. Rage Nitro innehåller ämnen som förbättrar din mentala förmåga och hjälper dig att hålla maximalt tempo under träningen. Hrm…?

Ok… I’m speachless. Jag har hört mycket bra om Rage Nitro och tänkte att jag skulle få till kanske världens bästa ryggpass. Maxdosen är 4 skopor, jag började med hälften eftersom det är ett himla snack om att den här produkten är ganska så effektfull. Promenerade iväg till gymmet, kände att det började sticka i kroppen. That’s it. Sen blev det inget mer haha. No energy whatsoever. Är jag immun? Jag kan ju inte gärna ta maxdosen som de stora killarna på gymmet, men imorgon blir det en ökning i alla fall. ÄH, jag blev jättebesviken och hoppas att jag bara doserade för lite. Återkommer förhoppningsvis med en bättre recension imorgon!

Kommentera

