Advanced Nutrition Products

Friday!

Lyssnar på Yelawolf…

Idag är det äntligen dags förr rygg! Tog en 40 min lång joggingtur i snön igår så benen får vila idag… eller? Det händer ju ofta att jag får ett ryck och måste ut. Känns så himla bra att jag har beställt mina nya joggingskor!!! Looking forward. Hoppas på lika snabb leverans som hos Fitnesspolaren 😉 Det blev ju inga barfotaskor men inte superstabila heller utan dessa ska vara halvstabila…typ…

Hoppas nu verkligen att snön smälter till söndagen då jag ska iväg till stallet. Vill INTE behöva brodda och hålla på, bara mysa och galoppera ute i skogen. Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentera

