Advanced Nutrition Products

Powerwalk

Helt ärligt tycker jag, ganska ofta, att det känns som att en powerwalk sliter mer på kroppen än vad en joggingtur i lugnt tempo gör. Det är ju mer normalt att jogga sakta än att gå skitfort. Eller? Det känns liksom j*vligt stelt i kroppen efter ett tag. Stretchade till och med efter rundan på drygt 1 timma. Har powerwalkat ganska mycket på senaste och faktiskt fått lite ont i knät. HRMMM.

Powerwalks i all ära men jag började ju faktiskt med det när jag fick min första skada och inte kunde jogga på några månader, började inte powerwalka för att det var kul! Tycker att det är en j*vla skillnad på att gå och springa och jag föredrar ju garanterat det senare, det är svårt att bli hög på en powerwalk 🙂

Kommentera

