Advanced Nutrition Products

Sugar rush

Men åh jag blir så sur! Om det är något som jag aldrig skulle äta så är det måltidsersättningar. Det verkar som att det höga sockerinnehållet kommer som en chock för konsumenter som kvällens Aktuellt intervjuat. Visst har jag testat den här typen av bars och det är ju helt orimligt att man skulle kunna bli mätt på dessa. GÅ INTE PÅ SÅDANT HÄR!!! MÅLTIDSERSÄTTNING ÄR EN TYPISK QUICK FIX OCH DET FUNKAR ALDRIG. Jag tror egentligen att de flesta är medvetna om att måltidsersättningar inte är speciellt healthy utan faktiskt en riktigt sockerbomb som inte bidrar till något annat än ett ännu större sockersug. Mitt råd är att undvika måltidsersättning (har även en bekant som hade en nära döden upplevelse efter att hon gjort en av dessa dieter). Ät riktig mat istället 🙂

Kommentera

