Advanced Nutrition Products

Magnus Samuelsson


”När jag tävlingstränade förbrukade jag 8 500 kalorier om dagen, det motsvarar vad en normalaktiv person får i sig på en vecka. Att äta så mycket mat var nästan det jobbigaste av alltihop. I dag äter jag som alla andra. Eftersom vi bor på min föräldragård Linneberg, som brorsan driver, har vi det lyxigt med gott kött. En bra nötstek på grillen, lite klyftpotatis, majs, svamp och sallad gör mig glad varje gång. Frugan tar ett glas rött och jag klämmer en mörk öl, helst en Guinness.”

Läs intervjun med Magnus Samuelsson där han även delar med sig av tips för folk i 40-årsåldern; egentid, träning, spänning verkar vara ett vinnande koncept.

Kommentera

