Advanced Nutrition Products

BCAA-drink

Hade någon sagt till mig för 10 år sedan att jag skulle lägga mig kl 23 på en lördag hade jag garvat (eller säkert blivit sur). Kollade på Gladiatorerna/Melodifestivalen, åt för mycket socker och nu är jag skittrött. Testade min nya BCAA idag, smakar ju alltid gott först men sedan tröttnar man efter ett tag, den jag köpte senast från SELF var dock supergod (lime och jordgubb, smakade lite som en drink). Den här är mycket godare än Olimps tycker jag (den smakade ju helt ärligt WC-anka..typ?) MEN smaken är olika…!

269:- (ord pris 299:-) i vår webshop. Och glöm nu inte rabattkoden!

Körde ju även ett 7km joggingpass i eftermiddags och har fortfarande lite träningsvärk från torsdagens pass så det kanske inte är konstigt att man känner sig lite seg… Imorgon blir det ben, längtar redan. Man är ju allt annat än normal, tur det kanske.

Kommentera

