Advanced Nutrition Products

Men, nu äter du ju dina vänner…

…lillasysters kommentar när vi äter middag och jag äter pannbiff för första gången på flera år. Har man börjat är det lika bra att fullfölja så jag tänker ge detta kött-projekt 4 månader för att se vad som händer, OM det ens händer något positivt med kroppen. I doubt it! Men visst, det är ju detta med att kroppen lättare kan tillgodogöra sig protein från animaliska livsmedel och eftersom jag vill ha lite större muskler är det bara att köra på. Tough shit.

Jag är fullt medveten om att det är mycket socker i ketchup men jag var f*n tvungen att överdosera idag. Det smakade ju lite konstigt faktiskt, kändes nästan som om man begick något brott.

Kommentera

