Advanced Nutrition Products

Dags att börja stretcha?

Jaa, vad ska man säga, jag är nog en av de stelaste personerna på gymmet, även de dagar då medelåldern är hög. Jag är så sjukt j*vla stel att det knakar i kroppen när jag stretchar. Allvarligt? Borde boka in lite massage men jag är ju svinkittlig så jag garvar mig igenom den timman.

Blev i alla fall ett jättebra rygg/armpass. Just nu är ju rygg en favorit eftersom jag verkligen behöver stärka upp just ryggen. We’ll see what happens. Armhävningarna är betydligt mycket enklare att göra än vad de var i höstas. Blev lite olika typer av latsdrag, rodd och även fokus på biceps.

Check this out säger jag bara. PT’n på gymmet påstod att knäna ska vara intill kroppen. Say WHAT?!?

Kommentera

