Advanced Nutrition Products

Vill du ha en gymkropp eller en löparkropp?

Fotot visar inte ens halva backen… Ibland undrar man ju var man får all sin energi ifrån?! Sprang 21 gånger upp (och ner då…). Nu när jag skulle resa mig upp ur soffan blev jag påmind om detta, damn, jag har ju ingen kraft kvar i benen. Älskar när det verkligen känns i kroppen att man har tränat. Tänkte köra ben på gymmet imorgon med det får bli rygg istället, känner ju redan nu att benen kan behöva vila en dag.

Enligt D måste jag ägna mig mer seriöst åt min löpning om jag vill se resultat: ”Vill du ha en gymkropp eller en löparkropp?” Gymkropp så klart, fast med en touch av löparkropp 😉 Det finns så många hot bodies tycker jag, tycker att alla som tar hand om sin kropp är hot, det känns ju omöjligt att välja där liksom.

Kommentera

