Advanced Nutrition Products

PWO

Ojdå, innan veckan är slut kommer min älskade Super Pump Max att vara tom. Eftersom det är bra att variera lite kommer jag inte att köra på denna produkt igen (även om jag vill!). Tycker att denna PWO har varit grym faktiskt. Jag är ju liksom inte jättekänd för att vara bra på att fokusera och koncentrera mig men med den här produkten är det omöjligt att göra något annat. Kan verkligen rekommendera er att testa en PWO för lite extra energi och fokus.

Morgonens pass blev jättebra! Allt från bänkpress till armhävningar och lite olika tricepsövningar. MÅSTE hinna med lite backträning innan solen går ner idag 🙂

Kommentera

