Advanced Nutrition Products

Lyssna på kroppen!

Var SÅ trött igår att det inte blev något konditionspass på kvällen. Fick flytta fram det tills idag. Hade jag inte lyssnat på kroppen hade jag definitivt gått ut och sprungit 8km. Det är banne mig superviktigt att faktiskt känna efter hur man mår. Jag har ju tränat sönder min kropp flera gånger; hopparknä, plantarfascit, benhinneinflammation… Tränade dock MED dessa skador, tills jag började gråta och blev utburen från gymmet. INTE ok. Dagens tips: lyssna på kroppen 🙂 Nu blir det ben!

Kommentera

