Advanced Nutrition Products

Fet och hungrig?

Jamen just det! Jag glömde ju berätta att jag köpte min första hamburgare (ok, det var kycklingburgare, men det är ju kött det med) i år. Jag var svinhungrig så tänkte att damn, detta blir gött. DET VAR SÅ ÄCKLIGT. Jag äter aldrig fast food och jag blev definitivt påmind om varför: smakade absolut ingenting – inte ens löken smakade lök och brödet var som en svamp. Jag fick även i mig papper utan att märka det… Det är OMÖJLIGT att fast food kan ha någon som helst positiv effekt på kroppen (ni kommer väl ihåg Supersize Me och även hur sjuk Paolo Roberto blev när han fuckade upp sin kropp med snabbmat).

Jag blev inte mätt heller (det var ju liksom ingen näring utan bara tomma kalorier) och köpte godis som dessert, kände mig bara fet och hungrig. Amazing feeling. Väldigt skönt att vara hemma igen, älskar ju matlådor och kesella istället för något sockersnacks från 7Eleven… OCH framför allt att kunna äta frukost i lugn och ro. Scrambled eggs + kaffe blir det idag.

Enjoy your day och tänk på vad ni äter 🙂

Kommentera

