Advanced Nutrition Products

What a weekend

Suttit på väldigt intressant kurs hos Personal Training School i Stockholm hela helgen och lärt mig en massa om anatomi, fysiologi och näringslära. Har även kommit fram till att jag kanske kanske ska testa livet som köttätare i några månader för att se om träningen ger bättre resultat (är ju egentligen fullt medveten om att så är fallet…). Vad börjar man äta då? Oxfilé? Bacon? Korv? En stek? Hamburgare? Herregud vad äckligt. Men jag tror jag ska testa. Fram till sommaren i alla fall.

2 svar

  1. Sebastian

    Vad är det för snygging som ligger där då? 😉

    Var jue en riktig trevlig helg 🙂

    (Lycka till med köttätandet, Hälsar Camilla)

    februari 20, 2012 kl. 8:02 e m

    • Nämen vad kul att höra från er! Hoppas att få se er båda på kursen!!! Har varit i affären idag och kollat på kött men kunde inte med, MEN imorgon tänkte jag äta lite bacon 🙂

      februari 20, 2012 kl. 8:12 e m

Kommentera

