Advanced Nutrition Products

Senaste hälsotrenden…


…är tydligen att välja det alkoholfria alternativet. Personligen tycker jag att det är skitbra att utbudet av alkoholfria drycker utökas. Jag goade verkligen ner mig i spriten (som i princip alla gör när man är ung & dum) och skulle någon ha erbjudit mig ett glas med 0% alkohol för 10 år sedan hade jag garanterat sagt nej tack och öppnat en vinare istället. (Finns inte en möjlighet att jag kan dricka på samma sätt idag, efter 2 glas vin blir jag svintrött och astråkig och vill sova).

Svenskarna har blivit så sjukt mycker mer måna om sin hälsa MEN som alltid går ju trender i vågor. Hoppas ju på att den rådande hälsotrenden ska stanna kvar ett bra tag men är tveksam… För några år sedan skulle allt vara fiberberikat (not anymore) eller ha tillsatt omega3 (not anymore)… Har sagt det förut men säger det igen: skit i vad som är trendigt och skaffa istället en hälsosam livsstil som inte är beroende av vad som är inne i media just nu!

Kommentera

