Advanced Nutrition Products

Dagens produkt…

…Är faktiskt ny på topplistans tredjeplats och en av mina största favoriter: SMARTSHAKE!

Fick mail från en vän i Finland som precis har hämtat ut sin rosa SmartShake från Fitnesspolaren! Den är faktiskt svingrym, man får plats med allt; PWO, protein, BCAA, lite kapslar… Jag har redan tappat min några gånger i både asfalt och på gymmet (japp, jag är klumpig som sagt) och hittills har inget hänt. Tidigare hade jag en annan shaker som aldrig gick att stänga helt och dessutom fanns det bara en behållare. Inte praktiskt någonstans. Jag älskar min rosa SmartShake och ska beställa en i svart med 🙂

79:- i vår webshop!

(Rabatten fpblogg gäller även för denna produkt).

Kommentera

