Advanced Nutrition Products

Träningsvärk

Superfin solnedgång igår! Skulle ha powerwalkat men blev en joggingrunda istället 🙂

Har extremt mycket träningsvärk i ryggen efter passet igår, väldigt gött men väääldigt stelt. Efter att jag slutade med pilates för ca 2 år sedan är jag så sjukt stel och ovig. Att stretcha efter träningen är dessutom något av det tråkigaste jag vet (men har skärpt till mig på senaste). D föreslog massage men jag är extremt kittlig så det är uteslutet. Får helt enkelt börja med pilates igen!

Enarms hantelrodd
Breda latsdrag
Smala latsdrag
Armhävningar
Inverted row

Idag blir det legz 😉

Kommentera

