Advanced Nutrition Products

PWO is the shit

Fortfarande underställsväder tyvärr…

Börjar morgonen med gymmet idag. Vädret är piss men jag tänker powerwalka dit.. Igår var jag var  lite småhög på PWO under passet… Kände mig småstissig i kroppen, jag gillar ju som sagt att överdosera men det är inget jag rekommenderar, det får man göra på egen risk. Toppade dessutom med kaffe 🙂

Rekommenderar denna från Fairing om ni vill testa en PWO. Vi kör fortfarande kampanjpris på den – 299:-(ord. pris 525:-). Jag som körde utan PWO innan kan GARANTERA att ni får ut SÅ mycket mer av träningspassen.

Kreatin och β-alanin utgör grunden i Rage X2 och tillsammans har de synergistiska egenskaper. I Fairing Rage X2 har vi valt att blanda tre olika sorters kreatin för att erbjuda det bästa av varje. Kreatinets positiva effekt på muskeltillväxt och styrkeutveckling är sedan länge väl dokumenterat av både idrottare och forskare. Kreatin ökar muskelns energilager i form av kreatinfosfat vilket gör att du kan träna lite hårdare och bättre varje pass. Kreatin och β-alanin ökar även muskelns buffertkapacitet och förmåga att ta hand om sura H+ joner som frisätts vid hårt arbete. Denna neutraliseringsförmåga är väldigt viktigt för att kunna fortsätta prestera på en hög nivå. I studier har man även sett att kombinationen kreatin och β-alanin ger en större träningseffekt än att ta kreatin eller β-alanin var för sig.

Kommentera

