Advanced Nutrition Products

Maxa med kaffe

Coffee_Coach_Nanox_1

ÅH jag visste väl att man kan träna lite bättre efter att man har fått i sig en kaffe. Jag ÄLSKAR kaffe! Hade nog kunnat överleva på kaffe (och ägg). En ny studie visar att kaffe inte bara har en positiv effekt på konditionsträning utan ÄVEN på t.ex. styrketräning. Läs mer om detta här!

På Fitnesspolarens måndagsmöte berättade LM att han testat Nanox Coffee Coach och blev helstissig. Kaffe höjer helt klart energinivån i alla fall hos mig och då detta är en produkt som jag aldrig har testat så måste jag nog prova den 🙂

Nanox Coffee Coach är berikat med kända fettförbrännande ämnen som Citrus Aurrantium ”Synefrin” vilket är en rik källa till adrenergiska aminer vilket stimmulerar termogenes genom att modulera cAMP och även kontrollerar lipolysen, samt Paullinia cupana som är rikt på koffein, guarana, theine och polyfenoler vilket både är milt vätskedrivande uppiggande och aptitdämpande. fettfira massan vilket visar att ämnena i Nanox Coffee Coach verkar ha både fettreducerande och muskelsparande egenskaper.

Kampanjpris hos Fitnesspolaren149:- (ord. pris 229:-).

Kommentera

