Advanced Nutrition Products

Dagens benpass

Är inne i något slags träningsflow just nu och det är förj*vla gött faktiskt. Visst beror det mycket på att jag äter lite striktare och tar en hel del kosttillskott men när man blir typ hög på träningen känns allt bra 🙂

Körde ben och mycket mage idag. Tycker verkligen att det ska bränna i magmusklerna för att det ska ge något, man måste pressa liksom. Mitt problemområde är ju definitivt magen och det enda som kan shape me up är löpning i kombination med gymmet.

Blev bl.a. följande idag:

Leg press
Leg extension (gör jag mest för att jag har skadat knäet)
Enbenspress på Bosu
Knäböj på Bosu

Nu blir det dinner och low carb snacks till Melodifestivalen som jag av någon konstig anledning ska blänga på idag… shame on me.

Kommentera

