Advanced Nutrition Products

Äntligen fredag!

Världens bästa gymbag – North Face Duffel Bag – man får plats med hur mycket som helst i den och kvaliteten är superbra!

Blir mycket träning i helgen, har dock flyttat fram ridningen till måndag morgon. Älskar att vara i stallet utan att vara stressad, pyssla med hästen och mocka haha… Tog lite sovmorgon imorse, måste sova 8 tim annars blir det kaos! Jag blir lätt sjuk/sleten om jag inte får min beauty sleep. Hjärnan och immunförsvaret är beroende av sömn och det är när vi sover som kroppen reparerar sig och bildar nya celler. Tänk på det i helgen, tur att nattlivet i GBG ska börja stänga redan kl 03 😉

Morgonens ryggpass blev GRYMT! Körde även lite armar. Jag märker skitstor skillnad om jag går och tränar och t.ex. är lite småhungrig än om jag laddat ordentligt med frukost + lite kosttillskott!

Latsdrag
Armhävningar (var skitdålig på armhävningar för ett halvår sedan, nu är jag helt ok…)
Enarmsrodd
Hammer curls
Sittande rodd
+mage

Kommentera

