Advanced Nutrition Products

Testa PWO!

Han äntligen fixat mig en j*vligt snygg rosa SmartShake!

Har grymt mycket träningsvärk från gårdagens benpass, gött, precis som det ska vara! Morgonens axelpass gick svinbra det med 🙂 Har ju ökat på PWO-dosen så nu börjar det kännas… I början var jag skeptisk för det hände ju liksom inget (tog lägsta dos) men jag tycker absolut att man kan testa en PWO för lite extra energi och pump. Jag har ju Gasparis Super Pump Max just nu men jag skulle rekommendera denna istället. OBS! Jag ÄLSKAR att överdosera allt men kör inte på maxdos första gången, man vet aldrig hur kroppen reagerar.

Have a lovely day 🙂

Kommentera

