Advanced Nutrition Products

Lovely Monday!

Förra veckan blev inte en optimal träningsvecka men så kan det vara ibland. Måste komma in i mitt gamla matlådslagande och ha bättre planering 🙂 Idag blir det ett ryggpass och en tur till Skatås för lite joggning. Skiter i vad det är för väder, måste ha min fix haha. Kommer kännas bra med lite ny musik i öronen också…men jag längtar SÅ mycket efter att få springa utan att frysa!!!

Nu frukost efter dagens första hundpromenad…

Dessa två har jag testat. De till höger var SVINBRA tills jag idag tappade ena utan att märka det… Superlätta att ta på och av, de andra är lite jobbigare men sitter ju bättre då kan man konstatera…

Kommentera

