Advanced Nutrition Products

Min träningsvärld

Nästan folktomt på gymmet imorse – perfekt! När jag tränar vill jag fokusera på mig själv, är inte intresserad av att prata med andra, vill bara vara inne i min träningsvärld. Speciellt när det är tidigt på morgonen och man har lite småbråttom. JUST dessa dagar kommer folk fram även om jag tror att de egentligen ser att jag är superfokuserad OCH har musik i öronen.

Morgonens benpass gick bra, körde en hel del maskiner då det var längesedan, kommer garanterat ge mig träningsvärk imorgon 🙂

 

Kommentera

