Advanced Nutrition Products

Good Morning!

Sitter och äter frukost, gött att kunna kolla på Nyhetsmorgon och äta ägg 🙂 D är på genomresa och vill förbi Valhalla för ett simpass… Njae, det blir gymmet för mig, känns som om jag sväljer en liter klorvatten varenda gång jag är där (simning är INTE min grej haha).

Ska försöka köpa nya joggingskor idag, har inte hittat några som är perfekta… Varför är det alltid så att det bara är de fulaste som passar ens fot?!? Ok, Saucony gör ett par som är coola men det känns ju inte aktuellt med tanke på all smärta (!!!) jag fått av mina nuvarande Sauconyskor…

Kommentera

