Advanced Nutrition Products

Zzzzzzz…

Oh god, det kändes som om det aldrig skulle bli fredag. Seg vecka, seg kropp och seg i huvudet. Somnade alldeles för sent igår så bestämde mig för att flytta fram dagens gympass till eftermiddagen. Jag behöver verkligen 8 timmars sömn för att vara på topp och den här veckan har jag snittat på 6 tim/natt och jag känner direkt att det är för lite. Sömn ska inte underskattas. Träningspassen har blivit så mycket sämre pga detta! Dessutom är det förkylningstider och immunförsvaret behöver vara på bättre än någonsin… Jag tar ju mina multivitaminer, omega3 och extra zinc (har kvar ett lager från USA…) varje dag MEN utan ordentlig sömn kan kroppen aldrig återhämta sig ordentligt. Tänk på det nu när det är helg 😉

Kommentera

