Advanced Nutrition Products

Live från gymmet

Senaste trenden kommer i vanlig ordning från USA och innebär livestreamade träningspass. Tänker mig som en tränings-DVD fast live och vi vet ju alla hur mycket (lite?!) inköpt träning på film användes… Jag är skeptisk, även om jag kan tänka mig att det passar amerikanarnas livsstil där det faktiskt kan vara ett projekt att ta sig till gymmet. Läste att en av ursäkterna att INTE ta sig till gymmet var att man INTE var i form… Lägg av! Skit i om du inte är vältränad, jag garanterar att man får ut mer av att besöka gymmet in real life än av att stå framför tv’n och hoppa.

Kommentera

