Advanced Nutrition Products

Äntligen öppet

Två dagar utan gym och jag får lite lätt panik, även om jag har tränat annat. Idag blir det ett axelpass, längtar som f*n!!! Har även införskaffat en ny gymbag från North Face som jag verkligen kan rekommendera, svinbra faktiskt.

2 svar

  1. Grymt bra väska, vad blev det för färg? Jag har en gul North Face Duffel Bag själv. Ruskigt bra, den blev testvinnare på Bäst-i-Test.se

    Superbra blogg…skriv gärna mer motivationstips. De tips du har nu är mycket tankvärda!

    februari 8, 2012 kl. 3:57 e m

    • Det blev den helsvarta! Lätt den bästa gymbagen jag haft!

      februari 9, 2012 kl. 7:47 f m

Kommentera

