Advanced Nutrition Products

Kaffe + ägg = frukost

Shit, jag är trött idag, tror jag har smittats av julstress. Nu blir det kaffe + ägg och så lite gym innan dagens allvar börjar. Ser redan nu fram emot att lägga mig ner i bastun. Eftersom jag kan somna överallt finns det ju i och för sig en risk att jag somnar även där. Då lär man ju dö efter några timmar.

Som ni ser är det KAOS i mitt ansikte. Har inte haft mina vanliga produkter på flera månader men nu är det beställt så jag hoppas att det blir leverans innan helgen!!!

Kommentera

