Advanced Nutrition Products

Beauty sleep

Kände att jag behövde lite sovmorgon idag då det inte blev träning innan jobbet… Gött med låång frukost och Nyhetsmorgon. En promenad in till stan och ett ryggpass ikväll får det bli. På senaste har jag känt mig extremt trött i kroppen när jag har joggat över 8km men idag känner jag mig superutvilad. Hrm, kan bero på att jag somnade innan 22… Eller att jag har börjat stretcha ordentligt? Alltså, jag ÄLSKAR att sova, det är nog inte normalt när man är under 70? Är bara att hoppas på att all beauty sleep ger resultat.

Kommentera

