Advanced Nutrition Products

Rehab

Rehabjoggning + mycket stretching i Skatås efter jobbet. Känns faktiskt helt ok att springa nu och hoppas på 8:an utan pain innan veckan är över… Fick tips om att jag liksom ska smygspringa (typ som en indian tänker jag mig då) men problemet är att jag är så sjukt osmidig så det är liksom omöjligt!!!

Har gjort en supergod proteinshake (ser ut som milkshake) med banan, grapefruitjuice, kiwi, frysta bär och proteinpulver (vanilj). Try it! Jag ska tydligen bjuda på proteinshakes i helgen, vi får väl se 😉

Kommentera

