Advanced Nutrition Products

Livet på landet

Foto: Flickr

Har idag kommit på att min livsstil inte passar stan, shit vad jag vill bo på landet! Jag vill gå runt i Dubarrystövlar och Barbourjacka. Få jobba konstant med kroppen liksom. Problemet är gymmet. Det får inte vara så långt utanför stan att det blir jobbigt att åka och träna. Hrm.. Vill ha nära till ett café med… Var finns ett sådant här ställe? Kanske måste flytta utomlands, typ UK. Fast jag kan ju även tänka mig en ranch någonstans i USA… vädret är nog bättre där också.

Kommentera

