Advanced Nutrition Products

Supermodel skin vecka 6

Bara några veckor kvar till nyår och då tänker jag avsluta mitt skin-project. Bastande, scrub och superkrämer har gett huden en grym lyster den här veckan (tro mig, jag har verkligen inte bra hud i vanliga fall och visst, det är en ytlig uppdatering men alla ni som har haft pisshud vet vad jag pratar om). Slutsats: Har äntligen fått bekräftat att alla mina hudkrämer ger resultat OCH att bastande är för j*evla bra för huden. Grym kombination med andra ord.

Tycker även att huden har förbättrats efter jag började äta omega-3. Likblek är man dock fortfarande…

Kommentera

