Advanced Nutrition Products

Göteborgsvarvet utan träning?

OH NO, min joggingpartner för Hundlöpet kommer inte att vara i Göteborg när loppet går! Vi som till och med har tränat tillsammans. Det var ju typiskt! Om någon har en hund som vill springa med mig så hör av er :-)

Klockan ringde 05.45, tur att man gillar att vara uppe tidigt. Eftersom den här veckan är ganska stressig och påfrestande har jag besämt mig för att inte hetsa med träningen, blir bara crap. Blev lite jogg/promenad till Råstasjön igår med, men det är ju totalt platt! Bättre än inget dock och för mig är det nödvändigt att få vara utomhus efter 11 timmar i en lokal utan fönster…

Pratade igår med Jr som ska springa Göteborgsvarvet nästa helg, Jr har gjort många fel sa hon: köpt nya skor en vecka innan loppet, inte tränat. Det ska bli väldigt spännande att se hur det går på lördag! Jr kanske kan krossa alla myter om att man behöver träna inför ett halvmarathon ;-)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.